Denna dagen har gått fort...


Vi har haft fullt upp idag med att ha vart ute & busat i både skogen, lekparken och på framsidan, bakat, lagat mat, busat inne och en massa annat!
Liam & älsk var ju så snälla mot mig idag när jag satt/låg i en snödriva genom och kasta en massa snö på mig...
Eller det va älsk som började och klart Liam tar efter och det tyckte ju Liam var hur kul som helst! ;)
Så det vart lite snöbollskrig... haha
Skulle behöva städa men det ska jag göra imorgon! ;)
Så skönt att älsk är hemma ända tills på Söndag, då han ska iväg och jobba igen!

Imorgon ska även lillfisen till dagis så då har vi några timmar som vi kan städa på i lugn och ro! ;)

Vi har som sagt bakat idag, både kanelbullar & kärleksmums...
Skönt att ha en del fikabröd i frysen när man får oväntat besök! ;)

Lillfisen & jag har precis tagit oss ett härligt bad och nu ska han få välling och gå och sova!

Älsk & jag ska ha en riktig myskväll och bara slappa framför tv´n och kanske äta lite gotta, men just nu känner jag mig ganska mätt efter maten så gotta får nog vänta ett tag till! ;)

Älsk har även beställt sin Iphone4 idag som kommer om någon dag, han som vart så emot iphone... haha
Jag tycker inte ens dom är snygga! ;)
Men får väl se om han kommer trivas med den eller hur det blir! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0