Testar

Funderar starkt på att börja blogga igen om vår vardag, hur det är att leva med en son på 10 år som har diagnosen svår ADHD i kombinerad form och min andra son på 8 år utan någon diagnos. ♡
 
Våran vardag som aldrig är den andra lik.
 
Att vara mamma till ett barn med svår ADHD är inte alltid en dans på rosor, vi har gått igenom det mesta både glädje och sorg! 
 
Att skriva av mig hur jag mår, dokumentera dag till dag får mig att blicka framåt och hoppas på en mycket bättre dag "imorgon" om dagen innan har vart en riktig skit dag!
 
Mina barn betyder ALLT för mig och jag skulle göra precis vad som helst för att skydda dom mot allt ont som finns i denna värld! ♡
 
 

 

Jag ska bära er över stock och sten
tills ni kan stå på egna ben.
Jag ska hålla eran hand genom livets snår
och finnas vid eran sida vilken väg ni än går.
Jag ska skydda er mot all ondska som finns,
jag älskar er så mina vackra ögonstenar

 

• ────── ✾ ────── •

 

Ni är min styrka, min livskraft,min glädje, min vilja, min kärlek.

Ni är mitt allt!

Jag andas för er, jag orkar för er, jag står upp för er, jag kämpar för er.

Allt jag gör - är endast tack vare er!

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0