1.a dagen på skolan

 
Det va en riktigt bra dag som startade med en massa info + inskrivning.
 
Vi började med att vi fick samlas i cafe´t för kaffe & bulle sen va det bara att traska till skrivsalen där det var en massa info och inskrivning i 2 timmar, väldigt mycket info som kom babblandes hela tiden så allt fick vi alla nog inte in i våra skallar! :)
Som tur är finns det ju på Fronter så man kan läsa det igen!
 
Efter allt info vart det en liten paus för att sedan sätta sig i datorsalen för att komma igång med sitt elevkonto + fronter för dom som aldrig har jobbat med det förut så jag valde såklart att va med på även den infon fast den var frivillig.
Så nu är mitt elevkonto och allt klart för att användas och det känns ju hur bra som helst.
 
Schemat ser ut att va ett ganska så soft schema - men tänker man efter lite så är det väldigt MYCKET plugg ändå, få lektioner och väldigt MYCKET själv plugg! :)
Som tur är så finns ju alla lärare, studievägledare och allt sånt på skolan så man kan lika gärna sitta där och plugga som att sitta hemma.
 
Jag är "ledig" varje Tisdag - men är en dag för hemma plugg (eller på skolan).
Och eftersom jag nu inte har börjat med någon lektion så blir det bara en slappardag imorgon och umgås med barnen som får va hemma denna Tisdagen då jag ändå inte kan plugga riktigt.
Sen kör allt igång på Onsdag - den första lektionen! *tummen upp*
 
Nä detta känns riktigt bra - kommer köra stenhårt med studierna, allt eller inget lixom! :)
Detta är någonting jag verkligen vill så det känns inte så speciellt tråkigt, utan jag kommer klara detta!
 
 
Man kanske skulle göra sig redo för sängen, man är ganska mör efter denna dagen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0