Home Alone ♡

Det känns väldigt tomt och konstigt att vara hemma en hel helg utan både mannen & barnen.
Det händer inte ofta att jag är helt själv, alltid har jag någon av barnen med mig om jag åker iväg eller så.
 
Samtidigt som det är väldigt skönt så har jag en fruktansvärd längtan efter att vara hela familjen tillsammans! ♡
 
Denna helgen är mannen & barnen nere hos svärmor/mormor och hjälper till med att riva tapet, spackla, måla och sätta upp en fondtapet.
 
Jag kunde inte åka med eftersom det är min jobbhelg, men det är ganska så skönt att få koppla av lite granna, känna av tystnaden och bara få vara.
 
Just nu håller jag på med storstädning här hemma.
Tvättning, vika & lägga in all tvätt, rensa, dammsuga & skura golven och massa annat.
Man mår så fruktansvärt bra av att få rensa och kasta en massa skit som man aldrig någonsin använder. :)
 
Får se hur mycket jag hinner med idag då jag har jobbat morgonpass och känner mig rätt seg i kroppen, imorgon jobbar jag kväll så man hinner med lite granna även imorgon innan jobbet (om man nu inte tar en rejäl sovmorgon) haha.
 
Tvättmaskinen skriker så det är dags att ta tag i de eländet så det tråkigaste av ALLT blir klart idag. 😂
 
Hoppas ni får en fortsatt trevlig Lördag & va rädda om er! ♡


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0