Födelsedag!

 
Imorgon är det min födelsedag (22 September) - hela 30 år! :)
Och även min brors fru Ann´s födelsedag! ♥

Och igår vart det utgång med Naomi, vilket var trevligt och man vart lite rund om fötterna... så idag har man mått som man förtjänar!
 
Var tänkt att jag skulle ringa till mamma/mormor och se om hon skulle komma imorgon men innan jag han göra det så stod hon utanför våran dörr med en stor bukett med blommor och champagne! ♥
Tack älskade mamma! ♥
 
 
 
Jag är inte en person som gillar att fira min födelsedag men utgång och besök av personen som betyder mest för mig och alltid funnits där för mig betydde mycket.
 
Då mamma skulle bort imorgon så passade hon på att fira mig idag, så det vart gofika som hon hade bakat sen vart det även att åka iväg och handla lite granna.
 
Efter att mamma åkt hem så klädde vi på oss hela familjen och gick ut en sväng innan det var dags att gå in och fixa ordning tacos.
Ställde mig även och bakade lite fika tills imorgon och som jag även ska ta med mig till min APL plats, lite gott med hembakat... mmm! :)
Så snart ska barnen i säng och hjärtat och jag ska kolla på någon film och bara ta det lugnt.
Jag är fortfarande riktigt seg sen igår så det lär inte va svårt för mig att somna idag! :)
 
Nä, ska ta tag i att fixa barnen innan nattningen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0