Torsdag...

 
Dagarna bara rusar förbi när man har kul! :)
Har APL nu på ett äldreboende i 5 veckor, och jag trivs som bara den bland alla goa människor och det är hur bra personal som helst! ♥
Bara hoppas att det fortsätter såhär - men det skulle jag nog tro! :)
 
Imorgon är det Fredagen den 13.e - otursdagen som dom brukar kalla det...
Man kan ju hoppas att man inte har någon otur med sig! :)
Är kvällsjobb för min del imorgon & på Lördag - ska bli intressant, ska ändå bli skönt att få lite tid tillsammans med familjen innan man måste bege sig iväg! :)
Annars så ses vi ju inte så värst mycket nu för tiden, hinner inte heller göra så mycket - tidiga mornar sen är barnen på förskolan hela dagen, jag har långa arbetspass för det mesta, gubben hinner åka och jobba innan jag kommer hem och när barnan hämtas från förskolan så är det bara hem och fixa middag, bada, mysa lite sen hopp i säng för kidsen...
 
 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Däremot skulle min älskade pappa fylla 67 år imorgon, vilket känns i hjärtat då jag saknar honom så fruktansvärt mycket!
Önskar att jag kunde få honom tillbaks! ♥
Skulle göra vad som helst för att bara få det - bara få krama om honom och säga hur mycket jag verkligen älskar honom, pappa kommer alltid att finnas i mitt hjärta!
Du är så saknad av många... älskade pappa - du lämnade oss alldeles för tidigt! ♥
 
Liam och pappa ♥ 2009-07-27
 
 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0