Baka, baka, baka!


Har precis börjat med 1.a degen av vaniljbullarna som ska bakas till Liam´s 2 års dag som är nu den 30.e Juni!
Ska även ta och baka kolakakor & russinkakor, men dom vet jag inte om jag ska baka idag... iofs. håller dom sig men dom är så lätta och går så snabbt att baka!

Sen på Onsdag ska jag börja med banan & choklad tårtan/tårtorna som ska göras... ska iaf. göra en så vi kan äta den på Torsdag sen kommer det folk till helgen så får göra en till tårta på Fredagen! :)


Bullar är ju det som tar längst tid att göra så tänkte att jag gör dom redan idag då ändå älsk är ledig och dom kan man ju även frysa in och bara ta fram sen! :)

Passar på nu när barnen sover + älsk! :)
Sen ska jag passa på att vila lite jag också, men blir inte förns bullarna och det är klara...


Skönt att ha det värsta gjort, känner mig lite stressad med allt men det ska nog gå bra till slut! :)
Tur älsk är hemma och pappaledig även på Tisdag, Onsdag & Torsdag också! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0