Inte mycket träning...


denna veckan lär det bli...
Som det ser ut just nu så är det fullt upp!

Imorgon kommer dom hit med våran nya soffa & på Torsdag är det BVC med Linus som ska få sin 2.a vaccination så det blir att träna på Fredag morgon!

Idag valde jag bort träningen för att fixa en massa här hemma, städa, tvätta, rensa osv!
Sen kom Naomi, Micke & lilla Bianca förbi på en fika och massa snack! :)

På Fredag ska vi se om jag, Liam, Naomi & Tiiara ska dra till badhuset och bada med barnen och skojja runt medans killarna får roa sig och ta hand om Linus & Bianca! :)
Men dessvärre har jag inget att bada i så ska se om jag kan fixa någonting snabbt för jag vet hur mycket Liam skulle uppskatta att få bada i badhuset... Han är ju som fisken i vattnet! :)

Nu kom min stora guldklimp hem från dagis så ska ta och mysa med honom och även förbereda lite för dagens middag som blir hemmagjorda potatisplättar, bacon & lingonsylt med rårivna morötter! :)

Hoppas ni har en bra Tisdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0