Så varmt...


Har gjort några saker på listan som jag ville hinna med idag, men puuuh så varmt det är att städa i detta väder...
Men det är då inte lätt att städa med en vilde här hemma som gillar att hjälpa till och sen dra fram alla sina saker! :)
Just nu har han dragit fram all duplo som han sitter och leker med i vardagsrummet, men han är också väldigt duktig att plocka undan efter sig så det är ju väldigt skönt! :)
Så man ska absolut inte klaga när han drar fram saker, då han oftast plockar i det i lådorna igen och stänger locken! :)

Så nu tar vi och klär på oss och gör en paus i städandet och går ut istället och njuter av detta underbara soliga, varma vädret istället! :)
Resten får jag ta och göra när jag kommer in och rensa papper får det bli när älsk kommer hem från jobbet!

Funderar också på vad Liam och jag ska ta och äta till lunch, varken han eller jag är förtjust i varm mat när det är såhär varmt ute så får nog bara bli flingor & mjölk + en macka... eller nå sånt!

Till middag blir det iaf. nå grillat kött, pommes, bea. sås och sallad! :)


På återseénde!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0