Dagens lista...


Har en del saker som jag vill hinna med idag, och speciellt nu när just
dagen D då lilla pyret vill komma ut börjar närma sig med stormsteg! ♥
Man vet ju som sagt inte när h*n är redo att komma ut men det kan va vilken minut/dag som helst! :)

Så man får passa på när man väl har orken & lusten till att städa och fixa här hemma!


 Diska 
 Vika/hänga in den rena tvätten
 Städa & fixa i Liam´s rum
 Dammsuga 
 Svabba golven 
 Rensa lite papper
 Städa & rengöra hela badrummet → Nästan klart!
 Packa ner det sista i BB väskan
 Vara ute och busa en massa med Liam i det underbara vädret


Det finns säkert mer jag kommer göra, men det återstår att se vad jag orkar med! :)
Men dessa punkter som jag gjort vill jag gärna hinna med! :)

Jag ska även fixa iordning någon lunch till mig & Liam sen fixa iordning middag tills älsk kommer hem från jobbet strax efter 17! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0