Härliga Onsdag!


Älsk, jag & Linus har fått riktigt mycket frisk luft idag då vi vart ute och gått sen halv 8 imorse! :)
Först var det lämning av Liam på dagis, sen gick vi vidare till BVC och efter det tog vi en tripp ner på stan och handlade hem lite som ska va till tårtorna sen tänkte vi först ta bussen hem eftersom det var så jäkla varmt men vi bestämde oss för att fortsätta med att gå hem! :)
Kom ju hem samtidigt som vi skulle gjort med bussen ändå eftersom det var 40 minuter kvar till bussen skulle gå från stan så man kunde lika gärna fortsätta gå!
Vi kom hem strax efter 11.30! :)

När vi väl kom hem så vart det lite lunch för mig & älsk, rester från igår... nämligen tacos! :)
Sen vart det att amma Linus för att sedan gå och lägga sig på sängen en stund innan älsk skulle iväg och hämta hem Liam från dagis!

Så nu är hela familjen samlad igen och jag ska sätta fart med att göra både kakor & tårtor då det kommer folk hit imorgon! :)
Tänk att våran lilla Liam blir hela 2 år imorgon, bara inse att han inte är någon bebis längre! ♥
Helgen blir nog lugn då mamma/mormor och dom kommer imorgon istället! :)
Känns riktigt skönt faktiskt!

Men frågan är vad jag ska göra för tårta mer än banan & chokladtårtan...
Eller om jag ska göra 2 st sådana tårtor!?!?
Aja, det återstår att se hur jag gör!

Jag har ju bakat vaniljbullar, olika sorters bärkakor (röda vinbär, hallon & blåbär) som man kan äta både med glass, vaniljvisp eller utan! ;)
Ska även baka russinkakor och funderar på om jag ska baka kolakakor också (det får vi se).
Sen är det tårtorna som ska göras också! :)
Alltid bra med massa fikabröd här hemma!

Nu ska jag iaf. ta och börja baka här hemma... och skicka iväg älsk till Willys! :)

Sen blir det enbart en MASSA mys med mina 3 helt underbara fina killar! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0