Torsdag!

 
Barnen är på förskolan och vi har hunnit med en hel del här hemma...
Idag kom även vår nya spis som nu är ditsatt sen lite lister som dom fixade efter vattenskadan så nu är i stort sätt allt klart, är bara sopskåpet som dom ska fixa sen när det har lugnat ner sig med alla reperationer som dom har just nu.
Och det är ju ingenting som är akut precis! :)
 
 
Idag ska även Liam åka ner till mormor i några dagar där även moster Madde kommer att va, så har en kille som vart glad här hemma hela veckan och som LÄNGTAR efter att få åka ner till mormor! :)
Tror detta är väldigt nyttigt för både oss och Liam - va ifrån varandra och får längta! ♥
Kommer dock toksakna min stora kille...
 
 
Nä nu är det dags för mig att åka iväg och handla lite granna igen, tjingeling!


Kommentarer
Annika - drömmen om 11 barn

Att få sakna och längta är alltid viktigt - oavsett om det handlar om föräldrar, make eller barn :) Dock något jag har otroligt svårt för - vill inte alls skiljas från någon av mina kära... har fortfarande svårt att fira högtider från mina egna föräldrar t.ex :)

2013-04-04 @ 00:47:49
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0