Piggelin idag!

 
Känner mig riktigt pigg idag - än vad jag har gjort dom senaste dagarna efter operationen! :)
Det är en stor skillnad, nu känner jag mig inte sådär jättetrött stup i ett, tar heller inte smärtstillande värktabletterna så kanske har med det att göra!?
När jag tog dom så slöt sig bara ögonen på mig och jag tvärslocknade, kunde soma precis var som helst va riktigt obehagligt!
 
Men nu känner jag mig som en helt ny människa och jag har hållt på här hemma idag, vart ute med hunden en sväng, gubben & jag har tvättat upp 2 maskiner tvätt och ska in med den 3.e och sista snart.
Det är full rulle, och jag känner också att jag orkar gå lite mera och har inte alls sådär jätteont som jag hade innan i magen heller.
 
Det verkar läka riktigt fint, så ska bli kul att se vad dom säger på Måndag när jag ska upp på kontroll igen! :)
 
Har valt att åka upp själv istället för att fixa barnvakt åt barnen & hunden så mannen kan åka med och jag känner också att det får ta den tiden det tar för mig att gå, det finns ju en hel del att titta på i Sthlm - bara hoppas att vädret är fint också! :)
 
Idag blir det även iväg och handla en sväng för min del men sen blir det nog bara att ta det lite lugnt så jag inte överanstränger mig...
Ska även ta min härliga och EFTERLÄNGTADE duch idag, hoppas att det inte ska bli nå skit med yrsel, smärta osv. bara!
 
Jag klarar ju inte av att se sår, blod eller nå och igår var det FÖRSTA gången som jag verkligen såg min nya kropp helt och hållet i spegeln och jag är SÅÅÅÅ NÖJD och så fint gjort! :)
Blir nog perfekt när jag kan gå rakt igen - då man nu går som en 90 åring! haha
Fast kan räta lite mer på mig nu än vad jag kunde innan...
 
Det är inte alls mycket skinn kvar på magen! Lovely! ♥
 

  
 
H Ä R L I G A   L Ö R D A G!!! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0