Måndag

En ny vecka me nya möjlighter
 
 
Idag är det 1 vecka sen jag opererade mig och idag ska jag upp på kontroll och få ny tejp på magen, hoppas även att dom ska ta bort stygnen! :)
Har 3 veckor kvar att ha gördeln på mig dygnet runt och sen är det ytterligare 1 månad jag ska ha den på mig på dagtid.
Det är sjukt jobbigt att gå runt med denna gördeln, och min önskan är att få slippa den helst nu men det får man ju inte! :)
 
Känner även att jag börjar få tillbaks lite känsel i magen på vissa ställen men även det kan ta tid.
 
Men vi får helt enkelt se vad dom säger när jag kommer upp till kliniken idag.
 
 
Jag oroar mig mest för hur det ska gå när jag ska gå från centralen till kliniken, det är iaf. över 2 km att gå och med denna smärtan som ka bli så blir det nog lite kämpigt, men jag har gott om tid på mig!
Blir att strosa runt i Sthlm i 2½ timma innan jag ska va på kliniken så jag behöver ju inte stressa precis vilket är väldigt skönt!
 
Åhh - jag längtar så mycket efter att få ligga och sova på sidan eller mage - ligga på rygg och sova är bland det värsta jag vet.
Längtar också tills jag får börja träna och komma igång igen, kommer bli så underbart när den dagen väl är här!
 
 
Nu ska vi ta och trycka i oss lite frulle, sen ska jag ta och göra mig i ordning för att ta tåget till mot Sthlm vid 10 tiden!
 
God morgon! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0