Måndag kväll

Kvällen börjar lida mot sitt slut och om en stund ska jag ta mina härliga piller och försöka få mig lite sömn och få tiden att gå fortare så jag får åka hem till mina älsklingar någon gång! :)Efter operationen så ser jag en STOOOOOR skillnad och är 4 kg lättare efter 1 timme... ska bli spännande att se hur mycket det är imorgon.Lite instagram bilder från min härliga dag :) ritning fotografering mm groggy efter operationen :) äntligen fiiiiika som jag längtat TV tajm och rullator race :) Lite skillnad :) Värmetäcke min bäste vän just nu... Pillerdags snart igen :)Lite av min Måndag - en måndag som vart en dröm i flera år som nu gått i UPPFYLLELSE! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0