Fredag!

Att gå som en 90 åring efter operationen är ingenting som jag tycker är kul precis.Smärtan är så jobbig - men hoppas snart att kunna börja gå rakt igen. :)Idag fick jag duscha om jag ville - kom halvvägs sen kom illamående, smärta & jag började skaka i hela kroppen och kändes som jag skulle svimma!Så någon efterlängtande dusch vart det inte för mig idag, hoppas kunna ta den imorgon! Somnade till och med ute i solen på en stol idag! ^^Vaknade av att hjärtat gapade & knackade från fönstret... snacka om att va trött! Värktabletterna är intagna så nu blir det sängen med hjärtat, lite gotta & film.Försöker ta så lite värktabletter m.m som möjligt idag har det bara blivit på morgonen & nu ikväll.Vissa piller är väldigt beroendeframkallande men samtidigt bra för smärta, morfinliknande tabletter.Men dom har jag nu slutat ta då jag vart helt GROGGY av dom.Fast blir helt groggy av både panodil, alvedon & ipren också... vilket jag aldrig blivit innan.Nej nu mys! Godnatt! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0