Före & efter buk operation

 
Här kommer det bilder på före & efter buk operationen som jag gick igenom den 4.e Mars 2013
Va först inte tänkt att jag skulle lägga ut några före och efter bilder - men då jag är så otroligt nöjd & stolt över mig själv så väljer jag ändå att visa några!
 
Fått så mycket pepp av vänner, bekanta och även folk som jag inte har en aning om vilka dom är och det betyder så otroligt mycket! ♥
 
Det är helt otroligt vilken skillnad, jag är fortfarande väldigt svullen men skillnaden är riktigt stor och jag är otroligt nöjd över mig själv.
Detta har vart en riktigt jobbig resa från första op (GBP 2007) och 2 graviditeter och än är jag inte klar, har en operation kvar att göra sen kan det bli att man måste fixa till lite granna på vissa ställen om det skulle behövas.
 
Mitt nya liv har börjat och I LOVE IT! ♥
Är som en helt ny människa fast ändå den jag ALLTID har vart!
 
Det är bara så jobbigt att inte få bada eller duscha just nu - men på Fredag får jag ÄNTLIGEN hoppa in i duschen och njuta.
 
Ska tillbaks till Strandkliniken för omläggning av tejp m.m den 11. Mars så får vi se hur det har läkt, hoppas att det ska ha läkt bra ändå! :)
 
Det är så skum känsla att magen är helt väck, inge skinn som hänger och dinglar eller hoppar upp och ner eller är ivägen när man sitter utan det är helt borta - en otrolig känsla!
 
 
Bättre efterbilder kanske kommer upp senare när svullnaden gått ner lite...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0