Imorgon är det dags!!!

 
Dr Oya från Strandkliniken ringde mig för ett tag sedan och frågade om jag inte kunde komma redan imorgon kl 13 istället för på Onsdag - och självklart åker jag dit imorgon!
 
Är så grymt nervös vad svaret kommer att bli, alla mätningar, samtalet - ja hela faderallan!
 
Men samtidigt väldigt skönt att tagit tag i detta med buken så jag ska verkligen vara nöjd, nu har jag kommit såhär långt och hoppas ju självklart att operationen den 4.e Mars kommer genomgås!
Då är det en dröm som verkligen går i uppfyllelse!!!
 
Just nu är det en riktigt HAPPT mamma här hemma som ska packa ner sakerna som ska med upp till Sthlm imorgon bitti... bara hoppas att tågen kommer gå som dom ska så det inte blir en massa förseningar och skit!
Men jag är ute i god tid så - även om jag kommer fram i tid så har jag ett tag att strosa runt i stora stan innan jag ska in på strandkliniken!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0