Halli hallå Söndag...

 
En ny vecka börjar för oss idag - riktigt tråkigt, hjärtat drar iväg till jobbet om ett tag och jobbar långdag!
 
Mannen & barnen tog en härlig sovmorgon imorse, däremot jag klev upp strax efter halv 6 och gick ut med Diezel sen kunde jag inte somna om så satte mid vid datorn och pillade lite granna med photoshop.
Rensade ut en massa onödiga penslar m.m
 
Sen har det blivit en hel del fotande här hemma på både barnen & hunden.
 
Jag & hjärtat fotade även min "buk" så jag har lite förebilder efter operationen så man kan blicka tillbaks och jämföra lite granna - ska bli spännande!
 
 
Nu är det dags att hitta på någon lunch, blir nå snabbt och enkelt...
Måste verkligen iväg och storhandla - men har bara inte orkat, men ett MÅSTE innan jag åker in på operation!!!
 
 
Ha en fortsatt trevlig Söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0