Godmorgon Tisdag!

 
Sitter här med en kopp kaffe och kollar runt lite på nätet - snart dags att göra sig i ordning och promenera ner till tåget som ska ta mig till stora staden Sthlm! :)
 
 
Är så sjukt nervös - men det kommer nog gå bra, brukar bli bättre när jag väl är på plats - då pratas det på och man får ut allt man vill säga så det kommer nog lösa sig galant!
Men självklart är man ju nervös för vad som kommer att sägas, kommer jag få ett JA eller kommer jag kanske få ett NEJ?!
Man vet ju inte, men som sagt man hoppas ju självklart på ett JA!
 
Det är ju som sagt strandkliniken som kommer med det slutliga svaret om jag är GODKÄND eller inte - men många skulle bli paffa om jag nu skulle få ett nej.
 
Sen har jag ju fått en prel operatinstid den 4.e Mars så vi får väl se.
 
 
Men godmorgon iaf. nu ska jag ta och mysa med barnen innan jag måste fixa mig för att gå!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0