F R E D A G ♥

 
Och hjärtat har åkt iväg för att jobba 3 timmar idag men kommer hem tills middagen är klar!
Ska ta och mysa till det riktigt idag med hemgjord potatisgratäng, marinerad fläskfilé, grönsaker, beasås nom nom nom!
 
Sen är det sista helgen som jag kan avnjuta lite gott vin för ett tag framöver så det ska njutas ordentligt idag! ♥
Så blir det även morotsstavar & dip ikväll + någon riktigt bra film när barnen somnat.
 
Innan dom somnat så blir det att se någon ny barnfilm som vi köpt till barnen och mysa till det lite med gotta även för dom!
 
 
Barnen har precis badat så nu ska dom få kika lite på alla barn i bullerbyn som Liam valde och själv ska jag städa undan och plocka lite i barnens rum för att sen börja förbereda maten så det bara är att köra igång frammåt 17 snåret!
 
Måndag kommer älskade mamma/mormor hit, ska prata lite om operationen jag ska gå igenom då hon ska hämta upp mig dagen efter då jag inte får åka kommunalt eller nå hem utan måste va någon nära som hämtar, sen ska vi även iväg och köpa lite nya myskläder till mig som jag kan ha på mig till kliniken så jag kan känna mig bekväm, ska inte ha med mig så mycket eftersom allt jag behöver finns där uppe men just för ditfärd och hemfärd...
 
SEN när allt är över och svullnaden m.m gått ner så ska jag skaffa mig en HELT NY garderob med tröjor, byxor, underkläder! LOVELY! ♥
Längtar verkligen tills dess - ska bli underbart... sen har jag lite mer planer också som kommer komma lite senare när väl bukoperationen har lagt sig!
Men den kostar en hel del, fast det ordnar sig alltid! :)
 
 
Hoppas ni får en riktigt bra & mysig Fredag kväll! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0