Så jävla bra...

 
Fick imorse ett samtal från Nyköpings sjukhus som gjorde mig VÄLDIGT glad! :)
Det var ren skitsnack från vårdcentralen + de andra jag satt med i telefonen igår och hon bad mig ringa tillbaks till VC för att berätta hur det var då dom hade nekat mig!
 
Jag ringde upp till VC igen och när dom väl ringde så berättade jag hur det var och att jag nu hade pratat med Nyköping och att det var ert ansvar att ta ner mig för att sen skicka iväg en remiss till Nyköpings sjukhus...
 
Dom fick sig nog en liten tankeställare att jag visste mer än vad dom gjorde så det var bara för dom att fixa så jag får komma till en läkare...
Nu väntar jag bara på att papprena ska komma hem och att jag sen får en remiss till Nyköping - det går åt rätt håll nu! Wihooooo!
 
Och att dom sen sa att varken Nyköping eller Eskilstuna utförde dessa operationen var bara ren skitsnack för nyköping hjälper till med att få ta bort skinn på magen - så DE SÅ!
Känns så jävla skönt att ha rätt mot dom som sitter på denna jävla vårdcentralen!
Tycker dom borde läsa på vad som är rätt och fel...
 
Det bad även hon mig från Nyköping - säg att dom ska läsa på vårdprogrammet för södermanland så kommer dom se att det är DU som har rätt! :)
 
Väntar med spänning - men nu är det i rullning och upp till Nyköping för att bedömma om dom tycker jag har rätt eller inte rätt till en operation!
Men jag hoppas ju självklart på ett JA! ;)
 
 
Nu blir de lunch för att sen åka iväg och handla igen!
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0