Måndag - 1.a Oktober

 
Vart tog September månad vägen? Den försvann lika fort som den kom tycker ja...
Idag fyller Stefan år - GATTIS! :)
 
Imorse ville jag inte ens kliva upp ur sängen när klockan ringde men det var bara gilla läget, upp och fixa ordning frukost, sätta på en maskin med tvätt - men det var sååå tyst då båda barnen sov som 2 små grisar, annars brkar dom va uppe först av oss alla men inte idag när det vankades dagis inte!
Jag är så otroligt glad att mina 2 små troll sover så bra och verkligen trivs att sova tillsammans! ♥
Så man kan absolut inte klaga på att dom inte sover precis! :)
 
Nu har Linus och jag precis kommit hem från en liten promenad då vi var iväg och lämnade Liam på dagis och nu väntar jag bara på att maskinen med tvätt ska bli klar sen blir det plcoka och dona lite granna här hemma.
 
Läntar bara så mycket tills alla paketen ska komma - kläder till barnen + mig själv, hyllsystem från ikea som ska in i barnens garderob sen såklart våra nya telefoner! :)
Ska bli så skönt att få undan alla kläder och in i garderoben och bara få ordning allt här hemma - ser just nu ut som ett bombnedslag enligt mig själv, men jag hatar som sagt att ha saker överallt mår så sjukt dåligt av sånt! ^^
Förut kunde jag typ bo i skit men det går inte nu! ^^
 
Mannen min ligger och sover så jag ska ta och passa på och leka med mitt lilla troll innan det är dags att sätta fart här hemma - sen blir det VILA för min del!
 
Mår fortfarande riktigt SKIT - men bara gilla läget och försöka klättra uppåt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0