Magsmärtor from hell...

Jag har ju klagat lite på att jag haft ont i magen osv ett tag nu, men nu är det inte att lika med.Det började när vi var nere hos mina föräldrar, visste nästa n inte värt jag skulle ta vägen sen kändes det även som mina njurar hade säckat ihop totalt men det gick lever efter ett tag.Nu har jag fått tillbaks dessa förbannade smärtorna i magen igen" det hugger, ömmar osv.Skönt är de då inte... Men bara hoppas de går över annars måste jag uppsöka läkare.Oftast kommer smärtorna när jag äter någonting, vet att jag haft detta förr också sen jag OP mig...Bara gilla läget - ska ändå lägga mig i sängen nu och glo på tv å invänta att maskinen med tvätt ska bli klar.Kidsen sover så gott och imorgon är det dags för dagis igen och har jag inga smärtor i magen imorgon bitti så blir det en härlig skogspromenad för min del...Godnatt!


Kommentarer
Caroline

Har du testat att köra en kur med losec eller omeprazol? Jag brukar få göra de i omgångar efter op..Men har blivit bra efter en v kur med något av läkemedlen. Just i skrivandets stund kör jag omeprazol..Hoppas att det släpper snart!

Kram kram

Svar: Japp och det hjälper... kört med det ända sen ja OP mig så omeprazol finns ALLTID här hemma :)
stinuzzz.blogg.se

2012-10-12 @ 08:27:09
URL: http://carolinesvardag.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0