Godnatt!


Ligger i sängen och glor på dumburken - hoppas på att jag ska somna skapligt idag...
Känner mig så grymt hängig så ska bli riktigt skönt att sova och få sova ut! :)

Saknar bara mannen vid min sida, men jobbar bara imorgon & på onsdag sen tar vi helg fram till Söndag - såååå skönt! :)

Dagen har annars vart ganska bra ändå även om jag mår som jag gör så försöker jag hålla humöret uppe och visa mig glad för barnens skull!

Ni får mig att kämpa - se är ni som gör mina dagar värda att kämpa för!
Mina små troll! :)

Idag kom det 2 paket - ett är uthämtat och de va lite kläder, imorgon ska vi hämta ut första delen från Ikea! :)

Sen KANSKE min nya telefon kommer då dom skickat den nu! :)
Kan ju alltid hoppas...

Nä nu ska jag fortsätta glo på tv'n och hoppas att somna!

Godnatt!
Godnatt med er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0