Inte helt frisk...

Är snorig, hostig & allmänt hängig men känner mig ändå pigg så det har väl inte brutit ut ordentligt ännu...
Skulle vila med Linus efter lunchen med det gick inte, jag låg där inne och svettades och kände att jag bara ville spy...
Gick upp och var tvungen att gå på toa på en gång och spy upp lunchen...
Vet inte om det är för jag är dålig eller om det är för jag åt pasta...
Sen jag opererade mig för 5 år sen så här jag haft ganska svårt för pasta men samtidigt klarar jag mig inte utan pasta - det är någonting som min kropp behöver...
Däremot ris, potatis och sånt går hur bra som helst att äta!
Bara gilla läget - hela lunchen kom iaf upp så vart tom i magen och nu känner jag inte för att äta någonting, ingen matlust för fem öre...
Men jag har gjort ordning en tonfisksallad som jag ska äta tillsammans med lite tzatziki till middag.
Barnen och älsk får äta någonting annat - blir väl spagetti & köttbullar eller nå som Liam bestämt idag! :)
Ingen mer pasta för min del idag iaf!!!
Ska mysa lite med barnen! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0