1 timme på bandet

Efter middagen så kände jag att jag behövde gå av mig lite granna så det vart 1 timme på bandet - riktigt skönt!
Känner att jag måste göra någonting då vågen visar lite plus men i början så kan man gå upp lite för att sen sakta men säkert gå ner igen.
Sen vart det ju lite fusk igår med gotta till film med älsk så det ligger ju lite bakom också! :)
Men som sagt nån gång måste man få unna sig lite granna. :)
Jag vet ju att jag klarar av att gå ner igen och nu när jag har bandet så blir det ju promenader varenda dag...
Sen varierar ju tiden men oftast går jag 2 ggr om dagen på det - morgon & kväll sen är man ute och rör på sig lite på dagarna också! :)
Jag SKA nå min vikt men för ta den tiden det tar - kan inte stressa fram det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0