Vilken underbar dag!


Träningen vart ju inte av idag då det som vanligt vart ändrade planer då Liam skulle gå på dagis idag istället för imorgon och va med på förskolans dag! :)
Vilket han kom hem och hade haft superskoj - glad för hans skull! :)

Men jag fick mig lite träning ändå för att cykla och hämta ut paket nr 2 som var en ståbräda till våran nya Brio Race vagn! :)
Det är iaf. strax över 8 km - alltid någonting!
Och det vart kanon - ståbrädan är ju till Brio race men det är ju lixom inte sådär jättemycket plats för att ha huvudet någon stans  men Liam får än så länge plats och står väldigt bra ändå!
Sen kan man ju ta bort sufletten och då blir det ännu mer plats men så länge som han kan stå där när sufletten är på så är det ju kanon! :)
Har även satt dit solparaplyt om det skulle va en massa sol osv! :)

Nä vi är faktiskt riktigt nöjda över vagnen!

Efter att Liam kom hem från dagis så har vi vart ute hela dagen, är så underbart väder så man vill ju inte ens sitta inne! :)
Vi har ätit korv med bröd ute och haft riktigt mys!

Linus ligger nu i sin säng och sover och även Liam ligger i sin säng och kollar på Bondgården!
Själv väntar jag på att maskinen med tvätt ska bli klar så jag kan hänga ut den - sen är det bara att börja ta fram kläder och allt som ska med ner till mamma/mormor & pappa/morfar och packa ner det så man slipper stressa imorgon bitti när vi ska åka med 9.21 tåget! :)
Blir en promenad ner till tågstationen imorgon bitti så blir väl att gå ett tag innan då Liam lär vilja gå! :)

Det är vad som har hänt hos oss idag - vart ute hela dagen, hämtat paket, shoppat lite kläder, busat, fikat och haft det allmänt MYS! ♥

Nu ska jag ta och sätta fart här hemma...

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0