Utebus


Vi har vart ute hela dagen idag, har haft helt underbart väder med sol & värme! :)
Både Liam & Linus har njutit som bara den - det har spelats fotboll, bandy, lekt i sandlådan, fikat och en massa annat!
Linus är så rolig - han trivs att sitta i sandlådan och greja med hink & spade genom att ta upp sand på spade och lägga i hinken! :)
Så duktig så min lilla guldklimp!
Liam däremot är det nästan bara fotboll & bandy som gäller - men det är kul det med!
Det är en stor skillnad på Liam & Linus då Linus trivs och kan sitta själv hur länge som helst och leka och så va inte Liam! :)
Men nu kan ju Liam också sitta och leka själv långa stunder men vill gärna att man kommer och sätter sig med honom ett tag sen! :)

Älskar mina barn över allt annat - dom får mig att kämpa!
Även om det är trots, bråk, gap & skrik i land så finns det ingenting som kan få mig att sluta älska dom!
Dom är mitt ALLT!

Både Liam & Linus vart trötta efter denna dagen så Linus tvärdäckade efter middagen strax efter 17 och då har han inte sovit på hela dagen! :)
Liam somnade strax efter 18 helt utmattad han också! :)

Imorgon vankas det dagis för hans del och vad vi ska hitta på medan han är där har jag ingen aning om!
Träna är ingenting som jag ska göra just nu då jag satte in en spiral i Fredags så blir en lugn dg tror jag!

Ikväll har jag tvättat upp 2 maskiner med tvätt och hängt ut den - älskar vår/sommar då man kan hänga ut tvätten! :)

Vill så gärna lägga mig i ett bad - men får inte så nu tar jag och lägger mig i soffan med mina 2 skorpor jag gjort i ordning och min energy dryck! :)

Hoppas ni haft en lika bra Söndag som vi haft! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0