Tungt - men skönt!


Då var träningspasset klart för denna dagen - det var grymt tungt att komma igång igen men det gick relativt bra! :)

Det vart att cykla och lämna Liam påd agis sen vidare ner till gymmet!
Väl på gymmet vart det 20 minuter på löpbandet sen vart det några olika maskiner.
Efter det vart det att köra gruppträning i 1 timma - cirkelträning!
Det var tufft tufft tufft men fy fan va skönt det var efteråt! :)

Sen var det bara att cykla hem igen och nu ska jag inta lite lunch! :)

Är lat idag så vart att beställa en kycklingssallad från pizzerian för min del och hamburgetallrik till hjärtat! :)
Lat får man va ibland - ska bli gott med sallad!

Tänkte ju först dra iväg och handla lite när jag cyklade hem men pallade verkligen inte och min mage skriker efter mat just nu så det vart som det vart!

Men nyttigare än pizza ändå! ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0