Torsdag!


Underbara dag, fullt solsken och värme idag också fast dom hotat med både regn och snö! ^^
Hoppas skiten håller sig borta! :)

Även skönt att hjärtat mitt jobbar sista dagen för denna veckan sen tar vi helg igen! ♥

Idag tog jag en tripp ner på stan för att uträtta lite ärenden och även beställa hem det sista från systemet till bröllopet som inte fanns i Tyskland, resten har vi ju redan hemma! :)
Så skönt att ha allting gjort, nu är det bara vänta på att min klänning ska komma hem sen ska hjärtat köpa sin kostym och kläder till barnen. :)


Imorgon ska vi åka in till Eskilstuna på morgonkvisten när vi lämnat Liam på dagis så det blir bara Linus som följer med oss in sen hämtar Anki Liam från dagis! :)
Så får vi väl se om vi hittar någonting - vilket jag verkligen hoppas på att vi gör! ^^
Vill ha allting klart nu! :)
Dagar, veckor och månaderna går ju i rasande fart och snart är som sagt dagen D här! :)


Nu blir det lite lunch - korv med bröd, sen blir det att gå ut igen!
Ska sätta ner lite frön i rabbatten också och hoppas det blir någonting!!! :)

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0