Söndag!


Så var det Söndag igen - måste veckorna gå så himla fort?!

Själv har jag vart uppe med tuppen och känner mig för en gångs skulle väldigt pigg.
Jag har vart ute med hunden och busat i skogen - så vad ska man hitta på nu då?!
Alla andra i familjen ligger och sussar gott, får väl se när dom vill gå upp! :)

Idag är det dags för hjärtat att jobba igen - men idag verkar det som att det ska bli riktigt fint väder då solen lyser nu och värmer på rätt bra så det blir nog en utedag med mina underbara barn!
Det har ju vart skiotväder i några dagar nu så nu hoppas jag på att solen ska få stanna kvar ett tag! :)


Imorgon är det exat 2 månader kvar till vårt bröllop - och jag bara lägtar mer och mer, men är väldigt pirrig också! :)
Det ska bli så kul att kika ut en fin brudbukett nästa månad, jag har ju i huvudet hur jag vill ha den!
Tror nog att det blir riktigt bra ändå! :)
Jag är så sjukt pirrig också då min brudklänning är på slutproduktion och snart kommer hem till mig - hoppas verkligen den sitter som den ska! :)
Det är ju alltid en riksk att skicka efter med mått - men även den blir nog bra! :)
Annars finns det ju skräddare som kan hjälpa till om den nu skulle va förstor någonstans! :)

Barnen va så fina i sina kostymer vi köpte till dom! ♥

Nähepp - om man skulle göra lite nytta här hemma kanske, vika den rena & torra tvätten och lägga in den så man får bort det! :)
Sen lär väl mina små huliganer vakna så då blir det mys med dom! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0