Skönteliskönt!


Så var ungarnas bröllopskläder uthämtade och kikade på.
Storlekarna verkar va helt perfekt, testade västen på Liam och den satt som en smäck! :)
Hoppas dom övriga kläderna ska passa dom också!

Ska testa dom på båda barnen när Linus har vaknat, men dom var iaf superfina! :)

Även systemet har jag hämtat ut det som jag beställde så nu är det klart också!

Det ända som fattas nu är min brudklänning som SKA komma denna månaden & Thomas kläder som han ska ha på sig men det ska vi ner och fixa!
Känns så jäkla skönt att ha det mesta gjort och att vi hittade kläder till barnen...
Ska ta och maila till dom och se hur det går med med klänningen! ^^
Så man vet på ett ungefär!

Jag ska ta och sätta fart med lunchen - blir korv med bröd, snabbt enkelt & gott! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0