Onsdag!


Vilken underbar dag, en massa sol och värme! :)
Dock ska det inte hålla i sig utan imorgon ska det bli lite kallare och i helgen ska det regna...
Men man kan ju hoppas att dom har fel! ^^

Vi har vart ute hela dagen idag sen Liam kom hem från dagis och nu vart det att vi gick in för att börja med middagen.

Liam har blivit så brun i ansiktet bara under dessa dagar, en sån fin färg! :)
Önskar jag själv var så lätt att bli brun - jag var det när jag va yngre men inte längre! :S

Nä detta väder vill vi ha massa mer av! :)

Skönt att det ändå är Onsdag idag - bara morgondagen kvar för hjärtat att jobba sen tar vi helg igen! :)
Vi tänkte åka in till Eskilstuna i helgen för att kolla efter kläder till barnen som dom ska ha på bröllopet.
Blir några fina byxor, skjorta osv.
Är ju ändå mitt i sommaren så ingen idé att klä på dom för mycket! :)


Idag kom sakerna som vi beställde och det var så fint - dock måste jag köpa en till löpare så ska in och klicka hem den på en gång så jag inte glömmer bort det! :)

Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0