Mysig dag med barnen!


Liam har vart trotsig idag också men har ändå vart lätt att handskats med honom!
Vi har vart ute och busat en massa - Liam & Linus har spelat bandy tillsammans vilket ser så roligt ut, Linus verkligen gör allt för att träffa bollen och han lyckas också då och då! :)

Liam & jag tog även en tripp med bussen ner på stan för att hämta ut det sista paketet till bröllopet (tårtställning m. tillbehör) sen vart det att shoppa lite granna också! :)

Dock väntar jag fortfarande på min brudklänning som skulle komma i slutet av denna månaden - hoppas verkligen den ska komma SNART!!!
Väntar på mail från dom för att se om den är skickad eller inte - vill gärna ha tid på mig om det är någonting som måste ändras om den skulle va förstor eller förliten någonstans! ^^
Hoppas självklart den ska sitta perfekt då måtten stämmer som vi tog! :)

Sen är ALLT klart och jag längtar nå grymt!
Bara brudbuketten som ska beställas - ska ner mellan den 20.e - 25.e för att kika ut hur jag vill ha den! :)
Sen är det även frissan jag ska till 2 ggr innan själva dagen då hon ska fixa mig!
Känns så bra just nu!
Hoppas depressionen ska hålla sig BORTA nu!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0