Måndag


Ny vecka - med nya möjligheter!

Vädret är verkligen inge roligt idag, har blåst en hel del ute och blåser fortfarande, så dystert med detta väder!
Vill ha sol & värme - man blir så mycket gladare då!
Så det blir att ha en inne mys dag idag!
Men det gillas det också.

Innan Liam kom hem från dagis satte jag fart och bakade 2 satser med blåbärsmuffins - smarrigt! :)

Och har även nu börjat förbereda dagens middag som står och puttrar på spisen - blir korvstroganoff med ris eller couscous!

Imorgon är det dags för BVC med Liam på 3 års kontroll!
Se hur det går, han växer ju som han ska så jag är inte ett dugg orolig för det! :)
Nåja - det återstår ju att se vad som händer!
Tycker det är bra med dessa kontroller för att hålla koll på hur dom växer och deras utveckling!

Idag har jag ett litet monster här hemma som ingenting duger för - just det, Linus! :)
Men han åkte i sängen nu och somnade på en gång - tror dock han börjar bli lite dålig igen! :S
Sen hans 5.e tand som håller på och spökar!
Dessa tänder är inte roliga!

Själv mår jag inte heller sådär jättebra!
Mycket som snurr runt i mitt huvud hela tiden - är inte nöjd över mig själv, eller nöjd och nöjd är jag väl på ett och annat sätt men känner mig stor som ett hus, även om alla andra säger att jag inte är det så känner jag mig som rena flodhästen titt som tätt!
Men säger dom det för att va snälla  inte vill såra en eller menar dom de dom säger?!?!
Det är ju en fråga man kan undra över...
Vissa dagar är jag så sjukt nöjd över mig själv, känner mig fin, lycklig, älskad och allt det där men så kommer dessa dagar jag verkligen mår SKIT över mig själv!

Är väl dessa jävla depressioner som kommer och går!
Känner mig uppsvullen på magen och så men det kan ha och höra med att jag satt in en spiral!
Men men!
Jag är glad att jag verkligen har en sambo (snart man) som älskar mig för den jag är! ♥
Sen mina barn som verkligen får mig att kämpa!
Mina vänner, dom få jag kan kalla riktiga vänner & min familj som verkligen bryr sig! ♥
Tack för att ni finns - ni vet vilka ni är!

Nähepp, om man skulle kolla till maten och fixa lite ute i köket när det är lugn & ro här hemma! ;)
Liam sitter och kollar på Lazytown som är en favorit hos honom! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0