Måndag!


En ny vecka med nya möjligheter!

Vädret är helt underbart - 16 grader i skuggan redan så det lär ju bli en utedag! :)
Liam har precis åkt till dagis och själv håller jag på med storkok det jag inte orkade göra igårkväll!
En hel del blir det - chili con carne, köttfärssås (2 olika), makaronilåda, korvstroganoff.
Skönt att bara plocka fram ur frysen och bara fixa det som ska va till!

Har makaronilådan kvar att fixa men innan den görs så ska jag ta och cykla iväg till Willys när Thomas kommer hem från att ha lämnat Liam på dagis.
Ska köpa lite mer lådor att ha maten i annars har jag bara stora så et känns inte så roande att frysa in i dom! :)


Har även SÅLT våran Phil & Teds barnvagn - känns också grymt bra så imorgon kommer dom hit och hämtar den!
Fick den även för priset jag begärt så det är ju POSITIVT! :)
Sen får vi se om vi bara skaffar oss en vanlig sittvagn till Linus eller om vi bara använder Brio vagnen vi har nu med ståbrädan på.

Nä - fortsätta med storkoket så det blir klart någon gång! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0