Jag blir så LESS!


Blir snart tokig på folk som både kommenterar och påpekar hur vi ska ha vårt bröllop!
Asså NI är INTE ENS BJUDA SÅ BRY ER FÖR FAN INTE!

Egentligen kan man bara skratta åt dessa patetiska människor - tycker fan synd om er!
Skaffa er ett liv! ^.^
VISSA MÄNNISKOR KAN VERKLIGEN INTE FATTA!


Varför ska ni ha barnvänligt efter vigseln och varför väljer ni att ha det så när ni kan ha rena dunderfesten efter -det brukar man ju ha!
Barnvänligt är det väl inte om ni kommer ha alkohol?!

Men snälla rara söta gulliga människor - låt oss ha hur fan vi vill!!!!
Tror ni att ALLA bröllop som vart och kommer att va kommer ha en jävla fest efteråt?!?!?
Ett bröllop är ALDRIG likt ett annat - finns både bröllop som man gifter sig i kyrkan med 2 personer bjudan, finns dom som gifter sig ensamma i kyrkan och sen bara går ut och äter tillsammans...
Aldrig någonsing är ett bröllop likt ett annat... så jag fattar inte vad ni håller på med?!?!?!?!

Vi har valt att ha ett BARNVÄNLIGT bröllop då jag tycker att MINA & dom som är bjuda (som har barn) ska få va med från början till slut!!!

Skulle jag inte ha barn själv så skulle jag absolut kunna slå på stort och ha en riktigt fest efter men nu är det så att jag inte alls är mycket för alkohol sen har jag 2 helt underbara barn som jag vill ska kunna va med hela tiden och ha roligt!
Sen är det en självklarhet att dom som är bjuda och har barn också ska få ha sina barn med från början till slut!

Det var inte ens tänkt från början att vi skulle gifta oss med en massa folk utan det var först tänkt att vi skulle gifta oss borgeligt men sen så valde vi kyrkan och bara ha dom närmsta i familjen & dom få vännerna man verkligen kan KALLA VÄNNER!!!

Det kommer finnas både öl, vin & alkoholfritt för dom som vill ha någonting sånt att dricka men det kommer INTE va någon jäkla SUPAFEST!!!
Vi valde att efter vigseln ha en middag för dom som kommer & bröllopstårta så klart - enkelt smidigt och gott!!
Bara för man tar 1 eller 2  öl eller vin till maten så kan inte barnen va med eller va då?!?!?!
Då är det helt plötsligt inte barnvänligt längre (enligt er)...
Asså jag kan bara skratta... gå och gräv ner er för fan!

Hade vi vart ute efter en jäkla massa presenter eller pengar så skulle vi kunna bjuda in hur många som helst men nu är det så att vi inte är ute efter någonting utan för oss så räcker det med att dom vi bjudit in till vårt bröllop kommer - DET BETYDER MYCKET FÖR OSS!
Självklart vet vi att vi kommer få någonting men det är ingenting som vi har bett om eller så!
Är bara så GRYMT GLAD att alla som vi bjudit in till bröllopet har TACKAT JA till att vara med på våran dag - DET VÄRMER!
Och det är BARA personer som BETYDER NÅGONTING FÖR OSS!

SÅ SNÄLLA NI SOM LÄGGER ER I HUR VI KOMMER HA VÅRT BRÖLLOP - LÄGG BARA NER, SÅ PATETISKA MÄNNISKOR!
Är ni så jävla mycket för att supa ner er (vilket det låter som) så skaffa er ett eget bröllop och gör va fan ni vill!
VI BRYR OSS INTE!
Och vissa personer som hållt på - MIG KAN NI GLÖMMA, orkar inte ens bry mig om er!
Kom för fan inte och säg hur vi ska göra och inte göra - VI HAR VALT HUR VI SKA HA DET OCH DET KOMMER BLI EN UNDERBAR DAG FÖR OSS!!!
VÅRA BARN BETYDER ALLT FÖR OSS SÅ DOM SKA VA MED FRÅN BÖRJAN TILL SLUT!!!

Jag blir bara så jävla less på folk som lägger sig i - eller är det kanske ren SVARTSJUKA för jag har det så bra med en underbar sambo (snart man) som verkligen älskar mig och som jag har 2 helt underbara barn tillsammans med!?!?!?
Man kan ju börja undra...



Kände bara för att skriva av mig lite granna!


Kommentarer
Beatrice, mamma till Devin och Lili

Herregud! Varför bryr sig folk?! Om man väljer att dricka är väl varje persons eget ansvar. Man får ju dricka med måtta, något som jag tycker att vuxna, mogna personer borde kunna hantera! Sen är det ju såklart som du säger - det är ERT bröllop, ingen annans. Er dag ska vara som NI tänkt er :)

Svar: Ja du säg det - folk är inte kloka!!! :)
stinuzzz.blogg.se

2012-05-18 @ 06:27:34
URL: http://beabus87.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0