Godmorgon Lördag!


Denna veckan har verkligen gått fort och idag är det sista dagen vi har hjärtat hemma - då han ska jobba imorgon!
Men man får väl tänka positivt - inte lång tid kvar nu tills han är hemma och har 3 veckors semester! :)
Han har ju tagit ut semester under vårt bröllop så vi ska hitta på en massa roligheter - bara hoppas att vädret kommer va fint i sommar! :)
Åhh - det är inte lång tid kvar tills bröllopet är, jag längtar som en tok tills det blir VI på riktigt! ♥
Även om det bara kommer va ett enkelt och barnvänligt bröllop så tror jag det kommer bli bra!
Vi har ju valt själva hur vi vill ha det och hade vi inte haft barn eller våra vänner haft barn så skulle jag kunna ha en hejdundrandes fest efteråt!
Men nu när man själv har 2 barn och sina vänner också har barn så tycker jag faktiskt att barnen ska få va med från början till slut! ♥
Vi gifter oss inte för en massa presenter osv, utan för våran egen skull - vi vill va ett VI!
Från början var det bara att vi skulle gifta oss borgeligt utan en massa folk och så, men så valde vi ändå att gifta oss i kyrkan och bjuda in dom närmsta som vi verkligen bryr oss om och som bryr sig om oss!
Och jag är SÅ GLAD att dom vi bjudit in till vårt bröllop har osat att dom KOMMER!
Det betyder mycket för oss!

Igår på morgonen var jag hos barnmorskan och stoppade in en spiral - fy fan vad det gjorde ont efteråt, jag var helt yr, illamående och ville bara spy.
Fick världens värk i magen - men efter en alvedon så släppte det! :)
Och idag mår jag faktiskt väldigt bra, inga smärtor än så länge så man får väl hoppas att dom håller sig borta! ^^
Igår åkte jag ner på stan för att byta en slips till kärleken - så fick han ett nytt litet paket av mig när jag kom hem! :)
Även barnen fick lite nytt! :)
Liam fick 2 st tröjor - jättefina och han vart glad när han såg vad det var för någonting på tröjorna! :)
Linus fick 2 st nya bodysar, 2 byxor som tillhör & en t-shirt! :)
Och som vanligt ingenting nytt till mig - Jag känner iofs inte för att handla någonting nytt just till mig själv.
Känner att det får vänta lite tills jag själv är riktigt nöjd och tills jag nått vikten jag vill ha! ;)

Vi har gått och blivit med hund under helgen - hundvakt, så jag har precis vart ute med Ozzy på en härlig morgonrunda! :)
Liam är överlycklig att Ozzy är hos oss, Linus är mer att han vill gå fram men backar när Ozzy ska pussa honom i ansiktet! :)

Idag är vädret riktigt tråkigt så har ingen aning vad vi ska ta och hitta på - funderar dock på att ta barnen och min kärlek och gå en långpromenad bort till Willys & Coopen! :)
Men man får väl se då vädret inte ser sådär jättelovande ut - och har ingen lust att gå ut i spöregn! ^^

Nähepp - om man skulle ta och duka fram lite frulle så vi kan äta tillsammans hela familjen! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0