Godmorgon Fredag!


Har ingen aning om hur vi ska göra idag - känner både för att åka in till Eskilstuna och inte att åka in...
Får se vad Thomas tycker när han kliver upp, finns en del jag skulle vilja hinna med i denna lilla hålan idag också!
Dels till Jysk för att köpa 2 fotöljer till barnen - rea & lagerrensning - älskar rea! :)

Känns lixom som jag inte är i behov att åka in till Eskilstuna och shoppa - har ju i stort sätt allt till bröllopet, det ända som fattas är kostym till Thomas och skor till barnen!
Men dom kan ju ha vilka skor som helst så det är ju INTE AKUT med att skaffa nya skor till dom just nu!

Nä fy fan jag bara velar och velar just nu... känner mig inte alls bra i kroppen och vet inte alls vad som är galet! :S

Igår shoppade jag även en ny filofax till mig (mini) - klarar mig inte utan en filofax med plånbok! :)
Vill gärna ha allt på ett och samma ställe och denna är ju bara perfekt, har en svart just nu men har ledsnat på den färgen så fick bli en ny! ;)

Nä, nu är det dags att väcka Liam så vi kan äta lite frukost innan vi ska till dagis!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0