Goddag!

Sitter här med en Red Bull i högsta hugg - natten har vart HEMSK!!!!
Linus har så ont i munnen av alla tänder som kommer på honom just nu så har har inte sovit någonting inatt nästan.
1½ timme sov han då han kom till ro men sen började helvetet igen - så man är BRA mosig idag!
Alvedon & ipren har hjälpt för stunden men efter en lite stund börjas det om igen.

Inte nog med att natten var hemsk - hela våran gårdag var ju katastrof när vi åkte ner då alla tågen var både grymt försenade & även inställda men som tur var så släppte det på efter ett tag så vi kom iaf. ner till slut! :)
Men barnen var ju BRA uttråkade av att bara sitta och vänta och vänta!!!

Nu ligger han i sängen och sover vilket han behöver så får vi se hur länge det varar denna gången!

Skulle nog ta och försöka vila jag också men har en del att fixa här eftersom vi åker hem ikväll!

Imorse skickade jag iaf. efter tårtställning m. tillbehör till bröllopet! :)
Skönt att ha det gjort så nu ska allt va fixat & efterskickat till bröllopet.
Jag & mamma ska bara prata och skriva vad vi ska ha för kallskuret också! :)

Nä fy fan jag är så trött så ska lägga mig i soffan med Liam och kolla på Scooby Dooh en liten stund! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0