En helvetes dag men lite positivt också!


Precis som rubriken lyder så har dagen vart ren katastrof här hemma.
Liam har vart på ett riktigt jävligt humör - trots, trots, trots och inte bara lite trots utan han förvandlades till rena monstret!
Vart hel paff när han började hålla på - helt galen! ^^

Men det var ju bara försöka hålla sig lugn och ta detta med en nypa salt! :)
Hur jobbigt det än har vart så måste man ju försöka ta denna trots lungt och fint...
Det är sååå underbart med trots!

Allt har vart helt upp och ner i hemmet, det har kastats saker, gapat & skrikits, han har vart på Linus ett antal gånger.
Jag är så jävla glad att det är sällan han får dessa utbrott! Tack och lov!

Men nu ikväll kom han och sa: Förlåt mamma - då smälte hjärtat kan jag lova! :)

Ibland känner man sig verkligen som en VÄRLDELÖS mamma!!!

Nu ligger båda barnen i sina sängar och imorgon är det upp till dagis som gäller för Liam och jag, lillemannen & älsklingen åker in till Eskilstuna för att kika lite granna.
Försöka hitta fina skor till barnen då jag nu ikväll hittade och klickade hem ett varsit set med väst, skjorta, byxor & slips till barnen! :)
Vill ju att dom ska ha likadana kläder på bröllopet och det är ju inte det lättaste och hitta sen var det ju inte så farligt dyrt heller än det skulle bli om man köpte byxor, skjorta, väst & slips för sig! :)

Jag är nöjd - alltid skönt med fynd! :)

Nu är det bara älsklingen kvar som ska testa & köpa kostym imorgon! :)

Sen är det så gott som klart - är bara dukningen kvar som vi ska göra dagen innan - plocka lite blommor och dekorera lokalen lite granna!

Sen det ända vi väntar på just nu är att min brudklänning ska komma sen att prästen ska höra av sig! :)

Nä fy fan - är hel slut i kroppen så jag går och lägger mig på soffan!

Tjingeling!


Kommentarer
Beatrice, mamma till Devin och Lili

Sötpojk! :)

2012-05-04 @ 07:07:35
URL: http://beabus87.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0