Deppeli depp depp!


Just idag är jag stark, just idag mår jag bra...
Jag förs framåt av kraftiga vindar!
Just idag är jag stark, just idag mår jag bra...
Jag har tron på mig själv på min sida!



Om man ändå kunde känna sig så idag - men det är tyvärr tvärt om!

Vet inte riktigt vad det är med mig just nu men känner mig grymt depp över typ allting - hatar dessa perioder när deppen tar över ens liv och man bara känner sig helt jävla världelös!

Nä nu är botten nådd så nu är det bara att ta sig i kragen och klättra upp igen!
Kan inte bli värre än såhär, ena dagen mår man hur bra som helst, andra dagen vill man bara gräva ner sig!
Denna depp har kommigt alldeles för ofta nu så det är nog dags för mig att ta tag i saker och ting istället innan det går allt för långt!


Mår även dåligt över att inte träna - gick ju så långt så jag tänkte överlåta mitt träningskort till någon annan men är GLAD att jag inte överlät det till någon fast det var några stycken som var intresserad över att ta över det!

Jag måste verkligen sätta fart med träningen - både bygga myskler och även andra saker!
Tänkte ta mig ner till gymmet imorgon men det kom lite annat emellan men däremot ska jag ner på Torsdag - Det är bestämt och klart!
Vet inte riktigt vad jag ska göra men köra lite blandat tror jag - känns som man får börja om på ruta 1 när man nästan inte tränat på 1 månad! KÄNNS PISS i kroppen!
Jag som mår så jävla bra att träna - varför skiter man i det då!?!?!?

Ähh, jag ska ta fram min träningsmaskin nu och köra 20 minuter på den sen ska jag ta och göra 100-200 situps!
Alltid en bra början!!!

Blä för livet ibland!

Men har vart glad över en sak idag - fanns ett litet kuvert till mig i brevlådan från en kompis i Skåne som hade skickat ett kort med lyckoönskningar inför bröllopet! ♥
Tack vännen - det värmde väldigt mycket!
Vi måste verkligen ta och ses - va ju 100 år sen sist känns det som!

Tack för mig - nu blir det lite träning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0