Cykeltur med Liam!


Liam och jag tog och klädde på oss för att ta en härlig cykeltur ut till Coopen & Elgiganten för att shoppa lite granna! :)
Tråkigt nog så höll sig regnet inte borta utan när vi skulle cykla iväg så kom regnet men slutade när vi väl va framme och när vi cyklade hem var det strålande solsken! :)
Vädret är bra konstigt - men regnet behövs!

Liam var så stolt när han gick runt på Coopen med sin lilla kundvagn och plocka i saker som vi skulle ha!
Sen när han också fick lägga upp alla varor på bandet! :)
Sötfisen min! ♥

Nu ska vi ta och börja med käket som blir kött, pommes, sallad, beanesås och grillade majskolvar! :)
Smarrebarr!
Och jag är självklart värd att ta mig ett glas vin eller någe annat! :)

Tjolahoppsansa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0