26.e December 2004


Förlorade jag min älskade gudfar & gudmor, Tony & Lotta i den hemska Tsunamin som svepte in över Thailand.
Saknaden av Tony & Lotta är stor och önskar att dom hade funnits kvar i livet - men tyvärr så tog Tsunamin dom! :(

Varje gång jag hör denna låten så kommer fina minnen upp som vi i familjen har haft med dom - låten är så otroligt fin.

Idag när jag cyklade hem från Willys så kom låten upp i iPhonen och jag fick rysningar och bara en stor längtan efter Tony & Lotta! ♥

Saknar er så mycket - Ni är så otroligt saknade av många! ♥
I år är det 8 år sen Tsunamin tog en himla massa liv men det känns inte alls som det var så lång tid sen.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0