1.a Maj!


Då var vi inne i Maj månad - nya tag & nya roligheter! :)

Denna månaden så ska min brudklänning komma - spännande, som jag längtar efter den! :)
Ska bli kul och se vad som måste göras på den eller om den är helt perfekt redan, vilket jag hoppas den är!
Men är den förstor så får man väl åka till en skräddare som kan fixa till den! :)
Börjar kännas lite pirrigt, är inte så långt kvar tills dagen D är här - så som dagar & veckorna går i rasande fart!


Igår hade vi en helt underbar dag tillsammans hela familjen! ♥
Så skönt att våren äntligen är här, strålande sol och varmt - kan ju inte bli bättre! :)

Idag ska kärleken min jobba, men han jobbar som en Söndag så han jobbar bara 13-22 så det känns riktigt bra sen är det ju bara 2 dagar kvar tills vi tar helg! :)

Annars idag har jag ingen aning om vad jag och barnen ska hitta på, men solen strålar så det lär ju bli en utedag som vanligt! :)
Måste ju ta vara av det underbara vädret och imorgon är det dagis för Liam´s del! :)
Jag ska väl ta tag i träningen imorgon - om jag nu orkar!
Har en jäkla hosta och snorig till tusen så man får väl se om det vill släppa lite, avskyr verkligen att bli snorig på våren för det ger ta me fan aldrig med sig! :S
Pollen och skit - URK!!!

Väntar bara på att dom ska börja klippa gräsmattorna - inte den roligaste tiden men gott luktar det! :)


Ska ta och mysa med mina killar och försöka väcka älsklingen! :)

Godmorgon på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0