Våran Torsdag!


Imorse drog jag & Anki iväg och handlade lite innan hjärtat mitt åkte och jobbade.

När vi väl kom hem så fixade jag ordning lite lunch som vi glatt smällde i oss, både Liam & Linus är TOKIGA i kyckling så det är ju bra! :)

Det vart lite bus & mys efter luchen innan vi packade ihop lite saker och drog upp till Naomi och barnen.
Tiiara har ju vattenkoppor så man kan ju alltid hoppas på att Liam kommer åka på det nu, men han verkar ju klara sig från det mesta så han blir väl inte smittad nu heller...
Eller att Linus åker på det skulle ju inte va helt fel det heller! :)

Där uppe var vi ett bra tag tills vi skulle gå hem igen för att fixa ordning middagen, fick faktiskt bara bli nå enkelt idag då klockan rann iväg så vi käkade korv med bröd.
Liam var inte så piggelin heller utan va ganska så trött så nu ligger han i soffan och sussar medans Linus är på sitt bästa humör.
Vill bara va i famnen hela tiden så han ska nog få gå och lägga sig också då han inte sovit så värst mycket idag!

Snart kommer hjärta mitt hem! ♥
Så underbart!



BLÄÄÄ, jag mår så jävla dåligt till och från hela tiden så nu ska jag fan ta i med hårdhandskarna mot mig själv!
Sen får vi se vart det leder någonstans - men man hoppas ju på nå positivt!
Hatar att må såhär dåligt, kämpa, kämpa, kämpa...
Tur jag har Thomas som verkligen bryr sig!
Han betyder allt för mig! ♥

Det är ju träning med min PT imorgon så hoppas jag ska komma på fötter igen och verkligen vilja kämpa.
Som det känns just nu finns det ingen vilja alls - HATE IT!!!!

Vill va glad...
Vill må bra...
Vill va nöjd över mig själv...

MEN DET ÄR SÅÅÅ SVÅRT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0