Upp & Ner


Inte undra på att man mår som man gör, upp, ner, upp, ner som en jävla jojjo hela tiden
Nu pratar vi inte om att jag går upp 2 kg eller så utan min kropp märker av om det bara är ett 1/2 kg jag går upp.
Det är sjukt jobbigt hela tiden.

Men som folk säger och även min PT, du ska inte gå på vågen då du bygger massa muskler men ändå!!!
Mår ju skit av att den visar lite +.

Men man ska väl va nöjd ändå fast det är SJUKT svårt!

Jag ser mig fortfarande nå grymt FET och har verkligen svårt att va nöjd med mig själv just nu!

Kollar mig jämt i spegeln och ser ut som jag bara har blivit större fast folk säger att det är jag som har en dum synvilla!!!
Usch för att må som man gör!

Tittar jag mig i spegeln så ser jag gravid ut! ^^
Är dock i te det men magen är grymt svår att bli av med, speciellt allt överflödigt skinn.
Det måste opereras bort!

Bara försöka gilla läget!

Men nu ska hårdhandskarna fram och jag ska både träna på gymmet och ut och gå!
Både promenader själv & med familjen!

Hoppas jag ska nå mitt SISTA mål en vacker dag, är inte långt dit men vikten går ju som en jojjo!

Ska inte sitta här och klaga då jag ändå gått ner över 80 kg och har världens finaste barn som jag inte kunde få innan jag opererade mig och har världens underbaraste sambo som snart blir min älskade man! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0