Underbara Lördag!


Våran Lördag har inte vart någonting annat än UNDERBAR! ♥
Mamma-Mormor & Pappa-Morfar kom hit strax efter 10 imorse och jag mamma-mormor & Liam åkte iväg och handlade en hel del för att sen åka hem till oss och äta tillsammans.

Innan vi åt så planterade jag 2 st träd som vi fick, japansk träddödare så nu ska det bara växa upp!

Till lunch vart det kött och potatisklyftor med grönsaker i ugnen och kantarellsås!
Supergott var det!

Tack för idag älskade mamma & pappa!

När mamma & pappa hade åkt hem vid strax efter 14 tror jag det va så gick hela familjen ut och har vart ute tills för en liten stund sen!
Så var nästan ute 4 1/2 timme! :)

Njutit av det underbara vårvädret, busat en massa och bara haft det bra!
Liam har lekt med grannbarnen som är ganska mycket äldre än han själv men dom hade superskoj, lekte med deras hund, spelade fotboll och allt möjligt! :)
Dom tig väl hand om våran lilla prins, även Linus va dom hur goa som helst med! ♥
Liam verka gilla barnen en hel del, han trivdes verkligen i deras sällskap! :)

Eftersom vi fick träd av mamma & pappa som vi planterat i vår rabatt så började jag & hjärtat fixa på framsidan med att slipa ner vårt räcke som vi ska måla om!
Innan träden börjar slingra sig runt våra stolpar som vi har så ville vi ha ett snyggt räcke som inte va så värst fint innan! :)
Kommer bli superbra när det är klart!


Nu har vi precis njutit av jordgubbar som vi doppade i riktigt mörk choklad...
Hur gott som helst!

Båda barnen är trötta efter denna dagen och Liam ligger nu i sin säng och är påväg att somna vilken sekund som helst!
Linus däremot är piggelin men ska snart få sova han också!

Blir mys för mig & hjärtat framför en bra film!
Bara rå om varandra! ♥

Imorgon ska han jobba igen (13-22) sen tar han 1 veckas semester, ska bli sååååå underbart att ha honom hemma!

Sen fyller älskade mamma-mormor år på Måndag så vi kanske åker ner dit, vi får se hur vi ska göra.
Beror också på hur barnen mår då båda barnen inte är helt krya.
Tror Liam håller på att åka på ögoninflamation han också. :(


Nä, nu blir det film mys med hjärtat mitt! ♥

Hoppas ni haft en bra Lördag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0