Underbar Fredag!


Haft en helt UNDERBAR Fredag! ♥
Tränat, vart ute hela dagen tillsammans med barnen i det underbara vädret sen beställde vi hämtmat och Naomi, Micke & Bianca kom förbi för att umgås lite med oss! :-)

Dagen har gått väldigt fort.

Imorgon va det meningen att jag & hjärtat skulle in till stan och shoppa lite men har blivit lite ändrade planer.
Mamma-Mormor & Pappa-Morfar kommer hit med lite grejer som vi ska plantera i vår rabatt (japansk träddödare) sen ska vi käka tillsammans så det blir att jag & mamma åker och handlar, Liam kommer nog vilja följa med också! ♥

Hoppas på lika underbart väder imorgon.

Nu ska jag ta och lägga mig bredvid mannen i mitt liv och bara va! ♥
Så man orkar upp imorgon bitti och fixa lite innan älskade mamma & pappa kommer!

Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0